לרוזנו ע. שלום רב
וברוך הבא לפורום
זו לא בעיה גדולה לחפש וגם למצוא חסרונות בעיר עכו ובכל עיר אחרת בארץ,
אתה מדבר גם על יד הגורל שלא מטיב עמנו ועם עירנו האהובה
לדעתי ,לא די בלקטר ולמצוא מגרעות
צריך להיות עירניים ,איכפתיים ובעלי מודעות מפותחת
ולדעת לדרוש את המגיע לעיר ולתושביה
ממשרדי הממשלה ומכל רשות אחרת
רק אזרחים איכפתיים ובעלי רצון ומוטיבציה לשינוי
יכולים לשנות מציאות חיים ואסור להרים ידיים ולוותר.
המציאות היא לא ביד הגורל ,היא בידינו
חשוב לגלות עירנות איכפתיות להתריע בפני סכנות
להתפתחות העיר,בהווה ובעתיד
וצריך גם לפעול כל אחד לפי יכולתו
לשינוי מציאות לא רצויה, וזה בידינו
ולדוגמא בכתבה זו בנושא מגמת רשות הרכבת,
לוותר בשלב זה על תוואי הרכבת עכו-כרמיאל
אפשר וחייב להעביר מחאה והתרעה לכל הגורמים
הרלוונטיים והאינטרסנטיים בעיניין
לרשות הרכבות למשרד התחבורה לחברי כנסת וכו' וליצור לובי לעיניין
בכוחו של כל אחד מאיתנו להעביר מייל לכל אחד מרשויות אלה
להתריע /למחות/לנמק ולנסות לשנות קבלת החלטות
זו לא גזירה משמיים - לחץ ציבורי בנוסף לפעולה
משותפת של ראשי הערים עכו וכרמיאל
יכולים לדעתי לשנות מגמות וסדר עדיפות בעיניין
ולהמשיך בפיתוח פרויקט קו עכו-כרמיאל
כפרויקט לאומי לקידום הגליל
תרומתי הצנועה לעיניין היתה בלהעביר את הכתבה
בגלובס לדוברי עירית עכו וכרמיאל
רשות הרכבות ומשרד התחבורה
ולהעביר את המסר בחומרת המגמה לפיתוח האיזור
לקידום העיניין חשוב לדעתי שיגיעו עוד הרבה פניות
של תושבים איכפתיים וכך יוכל להווצר לחץ ציבורי
לנוחיותכם צרפתי כתובות מייל רלוונטיות:
לנוחיותכם :
רכבת ישראל – פניות הציבור
pniyot@rail.org.il
לשכת שר התחבורה
ממונה על פניות הציבור לשר
אהובה אלדן
sar@mot.gov.il
דוברת עירית כרמיאל
leviah@karmiel.muni.il
דוברת עירית עכו
pr-acco@iula.org.il