בתחנת הרכבת בעכו הספיקו להסיט את המסילה, והעבירו את הקטר למסילה חלופית, שם נבלם הקטר.
להלן סיפור אחד מתוך , מדו"חות חקירה פנימיים של רכבת ישראל, התנגשויות שנמנעו ברגע האחרון, זלזול בנהלים, חוסר בקיאות בהפעלת ציוד, סיכון נוסעים מיותר.
התאריך 29 באוקטובר 2004. נהג קטר בודד יצא מסדנת קישון שבצפון, אך לא בדק כנדרש אם בלמי הקטר תקינים. לאחר שהחל בנסיעה, הבחין כי מערכת הבלימה אינה תקינה, מכיוון שאין בה לחץ אוויר נדרש. לכן ביקש מעוזרו לבלום את הקטר באמצעות קרשים. בתחנת עכו הספיקו להסיט את המסילה, והעבירו את הקטר למסילה חלופית, שם נבלם הקטר. מיותר להסביר מה עלול היה לקרות אילו היה מזהה שאין לו יכולת בלימה, כאשר היה במהירות גבוהה. על הנהג נגזרו שני ימי קנס על תנאי למשך שנה וכן אזהרה.
לכתבה המלאה של YNET
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3258250,00.html#n
[size=150][color=darkblue][b]בתחנת הרכבת בעכו הספיקו להסיט את המסילה, והעבירו את הקטר למסילה חלופית, שם נבלם הקטר.
להלן סיפור אחד מתוך , מדו"חות חקירה פנימיים של רכבת ישראל, התנגשויות שנמנעו ברגע האחרון, זלזול בנהלים, חוסר בקיאות בהפעלת ציוד, סיכון נוסעים מיותר.
התאריך 29 באוקטובר 2004. נהג קטר בודד יצא מסדנת קישון שבצפון, אך לא בדק כנדרש אם בלמי הקטר תקינים. לאחר שהחל בנסיעה, הבחין כי מערכת הבלימה אינה תקינה, מכיוון שאין בה לחץ אוויר נדרש. לכן ביקש מעוזרו לבלום את הקטר באמצעות קרשים. בתחנת עכו הספיקו להסיט את המסילה, והעבירו את הקטר למסילה חלופית, שם נבלם הקטר. מיותר להסביר מה עלול היה לקרות אילו היה מזהה שאין לו יכולת בלימה, כאשר היה במהירות גבוהה. על הנהג נגזרו שני ימי קנס על תנאי למשך שנה וכן אזהרה.[/b][/color][/size]
לכתבה המלאה של YNET
[url]http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3258250,00.html#n[/url]
|