מחבר |
הודעה |
|
|
נושא ההודעה: |
|
 |
|
אלברט, בהמשך לנושא המעניין שהעלת אני מציע לך לבדוק את הקישור הבא.
שבת שלום !

http://www.niis.tau.ac.il/default.aspx
[size=150][color=darkblue][b]אלברט, בהמשך לנושא המעניין שהעלת אני מציע לך לבדוק את הקישור הבא.
שבת שלום !
[img]http://www.niis.tau.ac.il/admin/media/image/world.jpg[/img]
[url]http://www.niis.tau.ac.il/default.aspx[/url] [/b][/color][/size]
|
|
|
 |
פורסם: 26 מאי 2006, 19:38 |
|
|
 |
|
|
נושא ההודעה: |
עזרא היקר , הבנת טוב מאוד את העיקר וזה מה שחשוב |
 |
|
עזרא היקר , הבנת טוב מאוד את העיקר וזה מה שחשוב כי יש לך מוח בריא .
תפסת את העיקרון שאתה יכול להעביר לילדים ולנכדים : אם בעבר השרירים בזרועות קבעו את עתיד האדם , באו אנשי הון והם קבעו את העתיד , כי ללא השקעות שכספים רבים לא ניתן היה להקים מאומה ולא ניתן היה להתקדם . גם כיום יש עדיין השפעה בעלי ההון על הנעשה בחיים שלנו ולהצלחת האדם .
מה שיש בעידן החדש שהוא "עידן הידע " , הוא שאדם שיש לו מוח טוב בין האוזניים יכול להצליח יותר גם ללא ההון וגם ללא שרירים . הדוגמא חברת ICQ זאת חברה שהתחילה עם הון אפסי , בדירה פרטית , אדם בוגר בשם יוסי ורדי , נתן למספר צעירים לפתח צורך של צעירים ( תוכנה העברת מסרים ) הם הצליחו עם תוכנת ICQ ותוך זמן לא רב הם מכרו את החברה במאות מיליונים ,כל מה שהיה להם זה הרעיון בראש והם הצליחו .
הבנת עזרא שאנחנו בעלי ניסיון בחיים , צריכים לפתוח את העניים לחברים ולקהילה שלנו ולהבהיר להם , שצריך לתת לצעירים שלנו לחדש ולרענן וכך להצליח בחיים , כל עוד שהמוח שלהם פחות מחויט ומקובע . הכל נמצא בין האוזניים וזה " עידן הידע "
בכל אופן , כן היה טוב בים המלח , בסך הכל אנו בני אדם צריכים לפעמים מנוחה , אני ממליץ
[b][color=darkblue]עזרא היקר , הבנת טוב מאוד את העיקר וזה מה שחשוב כי יש לך מוח בריא .
תפסת את העיקרון שאתה יכול להעביר לילדים ולנכדים : אם בעבר השרירים בזרועות קבעו את עתיד האדם , באו אנשי הון והם קבעו את העתיד , כי ללא השקעות שכספים רבים לא ניתן היה להקים מאומה ולא ניתן היה להתקדם . גם כיום יש עדיין השפעה בעלי ההון על הנעשה בחיים שלנו ולהצלחת האדם .
מה שיש בעידן החדש שהוא "עידן הידע " , הוא שאדם שיש לו מוח טוב בין האוזניים יכול להצליח יותר גם ללא ההון וגם ללא שרירים . הדוגמא חברת ICQ זאת חברה שהתחילה עם הון אפסי , בדירה פרטית , אדם בוגר בשם יוסי ורדי , נתן למספר צעירים לפתח צורך של צעירים ( תוכנה העברת מסרים ) הם הצליחו עם תוכנת ICQ ותוך זמן לא רב הם מכרו את החברה במאות מיליונים ,כל מה שהיה להם זה הרעיון בראש והם הצליחו .
הבנת עזרא שאנחנו בעלי ניסיון בחיים , צריכים לפתוח את העניים לחברים ולקהילה שלנו ולהבהיר להם , שצריך לתת לצעירים שלנו לחדש ולרענן וכך להצליח בחיים , כל עוד שהמוח שלהם פחות מחויט ומקובע . הכל נמצא בין האוזניים וזה " עידן הידע "
בכל אופן , כן היה טוב בים המלח , בסך הכל אנו בני אדם צריכים לפעמים מנוחה , אני ממליץ :lol: [/color][/b]
|
|
|
 |
פורסם: 26 מאי 2006, 09:52 |
|
|
 |
|
|
נושא ההודעה: |
ואני |
 |
|
ואני על הבוקר יושב קורא וקורא וקורא ומרגיש שמוחי נישא על כנפי המדע
מתחילת השרשור התחלתי להבין כמה אני לא מבין .
נכון שאומרים שמוחו של האדם מנוצל באחוזים בודדים וכמה שנדע לא נמלא את המוח .או אז כל שנותר לנו זה לעשות למלא אותו בכמה שיותר מידעים יעני אינפורמציות על מנת לתת למוח להיות עירני.
בגדול עם יש מזל למוח משמע שמי שמחזיקו בגולגלתו יש ישבן על מנת לשבת וללמוד .שהרי כבר נאמר כל החיים לומדים ובסוף מתים טיפשים.
ולמוח חסר מזל זה אומר למחזיקו יש קוצים בישבנו ולא יכול לשבת וללמוד .
לצערי אני מהסוג השני כל קוץ חבל על הזמן ועל כך אני אישית מאוד מצטער .
בכל אופן אלברט לקרוא את הנושא היה מאוד מעניין אותי מי היה לפני מי ומתי היה זה או אחר יעני פילוסופיה וזה נחמד.
אגב היתבשלת בים המלח?
עזרא
ואני על הבוקר יושב קורא וקורא וקורא ומרגיש שמוחי נישא על כנפי המדע
מתחילת השרשור התחלתי להבין כמה אני לא מבין .
נכון שאומרים שמוחו של האדם מנוצל באחוזים בודדים וכמה שנדע לא נמלא את המוח .או אז כל שנותר לנו זה לעשות למלא אותו בכמה שיותר מידעים יעני אינפורמציות על מנת לתת למוח להיות עירני.
בגדול עם יש מזל למוח משמע שמי שמחזיקו בגולגלתו יש ישבן על מנת לשבת וללמוד .שהרי כבר נאמר כל החיים לומדים ובסוף מתים טיפשים.
ולמוח חסר מזל זה אומר למחזיקו יש קוצים בישבנו ולא יכול לשבת וללמוד .
לצערי אני מהסוג השני כל קוץ חבל על הזמן ועל כך אני אישית מאוד מצטער .
בכל אופן אלברט לקרוא את הנושא היה מאוד מעניין אותי מי היה לפני מי ומתי היה זה או אחר יעני פילוסופיה וזה נחמד.
אגב היתבשלת בים המלח?
עזרא
|
|
|
 |
פורסם: 26 מאי 2006, 06:19 |
|
|
 |
|
|
נושא ההודעה: |
ללימוד הנושא איתרתי מאמר על הנושא עידן הידע שנכתב נכתב על יד |
 |
|
ללימוד הנושא איתרתי מאמר על הנושא עידן הידע שנכתב נכתב על ידי גינגי פרידמן
עידן כלכלת היצירתיות כבר כאן ומה עם משרדי הפרסום
אחרי המהפכה התעשייתית באה הכלכלה השיווקית שאחריה הגיעה כלכלת המידע שממנה התפתחה כלכלת הידע. עתה, אנו עומדים על סיפו של עידן חדש: כלכלת היצירתיות. כך , על פי מומחים, יודעי דבר ומנהיגי המשק בעולם המודרני.
בעידן הידע, שאנו עומדים בסופו, הידע הוא כבר נחלת הכלל. הידע, המקצועי, נרכש במוסדות להשכלה גבוהה ובמקורות מידע אחרים הפתוחים לכל, ללא אפליה, ללא סינון וללא משוא פנים. כיוון שכך, קשה מאוד למצוא, כיום, בעלי מקצועות חופשיים או אקדמאיים, שיש להם יותר ידע מלמתחריהם. יש אמנם, מטבע הדברים, מוכשרים יותר ומוכשרים פחות, מבריקים ובינוניים אבל הם כמעט שלא נבדלים בכמות הידע שברשותם. אשר על כן, התחרות בין בעלי הידע השונים, בתחומיהם הספציפיים, ניטשת בעיקר בשדות השרות, המחיר ,הקשרים והמוניטין. ואלה כבר מזמן מיצו את עצמם.
זאת הסיבה שהעולם נמצא עכשיו במעבר מכלכלת הידע לכלכלת היצירתיות. משמעותה של כלכלת היצירתיות, שאת ניצניה הראשונים אנחנו מתחילים לראות בחברות ובארגונים גדולים בארה"ב ובמזרח הרחוק, היא שכל בעלי הידע יחפשו את יתרונותיהם היחסיים בשדה החשיבה היצירתית. אלה שיהיו יצירתיים יותר, ימציאו פתרונות חדשים, שרותים מסוג חדש, שיטות שיווק, הפצה ותיגמול שלא הכרנו קודם לכן וכך יקדימו את מתחריהם במערכה על לבם וכיסם של לקוחותיהם. אלה הלוקים או מפגרים ביצירתיות יגלו ,חיש קל, שהם שייכים לכלכלת העבר, שפג תוקפה.
יותר ויותר חברות בעולם מתחילות לכלול במבנה הארגוני שלהן מחלקות לחשיבה יצירתית שכל תפקידן הוא להמציא את חברותיהן, מחדש.
בהחלט, ניתן לשער שבעידן כלכלת היצירתיות, הסמנכ"ל לחשיבה יצירתית יעמוד בראש ההירארכיה הניהולית, מעל לסמנכ"ל השיווק (אם עוד יהיה כזה) ומעל לסמנכ"ל הכספים. שני רק למנכ"ל או לנשיא.
כשבוחנים את התהוות כלכלת היצירתיות אי אפשר שלא להתפעם משפע הפוטנציאל והאופקים החדשים והמלהיבים שכלכלה זו פותחת בפנינו. על רקע העתיד המסעיר את הדמיון, טבעי היה לצפות ממשרדי הפרסום שיתייצבו בראש המחנה, שישמשו כחוד החנית של המהפכה היצירתית. דווקא לכן, רבה האכזבה כשאנחנו מנסים לבחון מה באמת קורה במשרדי הפרסום. בארץ ובעולם.
משרדי הפרסום, שכל פרנסתם וצדקת קיומם הוא בתוצרת היצירתית שהם מפיקים, עבור לקוחותיהם, מהווים הוכחה עגומה למשפט העתיק "הסנדלר הולך יחף" משרדי הפרסום מעסיקים את מיטב מנהלי הקריאייטיב כדי שיובילו ויתוו חשיבה יצירתית עבור לקוחותיהם אבל אין אף משרד פרסום אחד, בעולם ובארץ (למיטב ידיעתי) המעסיק מנהל קריאייטיב שתפקידו לחשוב על המשרד עצמו.
קשה למצוא , במשק כולו, גופים עסקיים שמרניים יותר ויצירתיים פחות ממשרדי הפרסום עצמם. המודל על פיו בנויים משרדי הפרסום "המודרניים" נבנה בשנות ה-60 ,של המאה הקודמת, במערב והובא ארצה בשנות ה-70. ומאז לא השתנה. נכון, חלו מאז, העמקת התמחויות והתמקצעות מדהימות אבל, המודל נשאר כפי שהיה. זה למעלה מ-40 שנה. אותם תפקידים, אותה חלוקה מיושנת למחלקות קריאייטיב, איסטרטגיה, ניהול לקוחות ומדיה. אותו מודל של שרות לקוחות ואפילו אותן שיטות תגמול.
כן, גם המהלכים הארגוניים שהונהגו בחלק מהמשרדים בדמות חלוקה לאשכולות, לחטיבות או אפילו ל"משרדים נפרדים" אינם אלא וריאציה על אותו נושא ותו לא. בעוד שמה שנדרש הם מהלכים רבולוציוניים מבחינה קונספטואלית.
אין לי ספק, שלקראת העידן החדש, משרדי הפרסום החפצים חיים, יצטרכו לעבור מהפכים דרסטיים. יהיה עליהם לצאת מהקופסה ,להתבונן בעצמם, לשם שינוי, בצורה יצירתית ולהמציא את עצמם מחדש, כדי להשתלב בכלכלת היצירתיות, או אפילו להוביל אותה. זה עוד לא מאוחר.
כדרכן של מהפכות, הן תדרושנה ממחולליהן תעוזה וחזון אבל החוששים או המפגרים ימצאו את עצמם כפגרים המונחים, לצידי הדרך.
http://www.adman.co.il/
[color=darkblue][b]ללימוד הנושא איתרתי מאמר על הנושא עידן הידע שנכתב נכתב על ידי גינגי פרידמן [/b][/color]
עידן כלכלת היצירתיות כבר כאן ומה עם משרדי הפרסום
אחרי המהפכה התעשייתית באה הכלכלה השיווקית שאחריה הגיעה כלכלת המידע שממנה התפתחה כלכלת הידע. עתה, אנו עומדים על סיפו של עידן חדש: כלכלת היצירתיות. כך , על פי מומחים, יודעי דבר ומנהיגי המשק בעולם המודרני.
בעידן הידע, שאנו עומדים בסופו, הידע הוא כבר נחלת הכלל. הידע, המקצועי, נרכש במוסדות להשכלה גבוהה ובמקורות מידע אחרים הפתוחים לכל, ללא אפליה, ללא סינון וללא משוא פנים. כיוון שכך, קשה מאוד למצוא, כיום, בעלי מקצועות חופשיים או אקדמאיים, שיש להם יותר ידע מלמתחריהם. יש אמנם, מטבע הדברים, מוכשרים יותר ומוכשרים פחות, מבריקים ובינוניים אבל הם כמעט שלא נבדלים בכמות הידע שברשותם. אשר על כן, התחרות בין בעלי הידע השונים, בתחומיהם הספציפיים, ניטשת בעיקר בשדות השרות, המחיר ,הקשרים והמוניטין. ואלה כבר מזמן מיצו את עצמם.
זאת הסיבה שהעולם נמצא עכשיו במעבר מכלכלת הידע לכלכלת היצירתיות. משמעותה של כלכלת היצירתיות, שאת ניצניה הראשונים אנחנו מתחילים לראות בחברות ובארגונים גדולים בארה"ב ובמזרח הרחוק, היא שכל בעלי הידע יחפשו את יתרונותיהם היחסיים בשדה החשיבה היצירתית. אלה שיהיו יצירתיים יותר, ימציאו פתרונות חדשים, שרותים מסוג חדש, שיטות שיווק, הפצה ותיגמול שלא הכרנו קודם לכן וכך יקדימו את מתחריהם במערכה על לבם וכיסם של לקוחותיהם. אלה הלוקים או מפגרים ביצירתיות יגלו ,חיש קל, שהם שייכים לכלכלת העבר, שפג תוקפה.
יותר ויותר חברות בעולם מתחילות לכלול במבנה הארגוני שלהן מחלקות לחשיבה יצירתית שכל תפקידן הוא להמציא את חברותיהן, מחדש.
בהחלט, ניתן לשער שבעידן כלכלת היצירתיות, הסמנכ"ל לחשיבה יצירתית יעמוד בראש ההירארכיה הניהולית, מעל לסמנכ"ל השיווק (אם עוד יהיה כזה) ומעל לסמנכ"ל הכספים. שני רק למנכ"ל או לנשיא.
כשבוחנים את התהוות כלכלת היצירתיות אי אפשר שלא להתפעם משפע הפוטנציאל והאופקים החדשים והמלהיבים שכלכלה זו פותחת בפנינו. על רקע העתיד המסעיר את הדמיון, טבעי היה לצפות ממשרדי הפרסום שיתייצבו בראש המחנה, שישמשו כחוד החנית של המהפכה היצירתית. דווקא לכן, רבה האכזבה כשאנחנו מנסים לבחון מה באמת קורה במשרדי הפרסום. בארץ ובעולם.
משרדי הפרסום, שכל פרנסתם וצדקת קיומם הוא בתוצרת היצירתית שהם מפיקים, עבור לקוחותיהם, מהווים הוכחה עגומה למשפט העתיק "הסנדלר הולך יחף" משרדי הפרסום מעסיקים את מיטב מנהלי הקריאייטיב כדי שיובילו ויתוו חשיבה יצירתית עבור לקוחותיהם אבל אין אף משרד פרסום אחד, בעולם ובארץ (למיטב ידיעתי) המעסיק מנהל קריאייטיב שתפקידו לחשוב על המשרד עצמו.
קשה למצוא , במשק כולו, גופים עסקיים שמרניים יותר ויצירתיים פחות ממשרדי הפרסום עצמם. המודל על פיו בנויים משרדי הפרסום "המודרניים" נבנה בשנות ה-60 ,של המאה הקודמת, במערב והובא ארצה בשנות ה-70. ומאז לא השתנה. נכון, חלו מאז, העמקת התמחויות והתמקצעות מדהימות אבל, המודל נשאר כפי שהיה. זה למעלה מ-40 שנה. אותם תפקידים, אותה חלוקה מיושנת למחלקות קריאייטיב, איסטרטגיה, ניהול לקוחות ומדיה. אותו מודל של שרות לקוחות ואפילו אותן שיטות תגמול.
כן, גם המהלכים הארגוניים שהונהגו בחלק מהמשרדים בדמות חלוקה לאשכולות, לחטיבות או אפילו ל"משרדים נפרדים" אינם אלא וריאציה על אותו נושא ותו לא. בעוד שמה שנדרש הם מהלכים רבולוציוניים מבחינה קונספטואלית.
אין לי ספק, שלקראת העידן החדש, משרדי הפרסום החפצים חיים, יצטרכו לעבור מהפכים דרסטיים. יהיה עליהם לצאת מהקופסה ,להתבונן בעצמם, לשם שינוי, בצורה יצירתית ולהמציא את עצמם מחדש, כדי להשתלב בכלכלת היצירתיות, או אפילו להוביל אותה. זה עוד לא מאוחר.
כדרכן של מהפכות, הן תדרושנה ממחולליהן תעוזה וחזון אבל החוששים או המפגרים ימצאו את עצמם כפגרים המונחים, לצידי הדרך.
[url]http://www.adman.co.il/[/url]
|
|
|
 |
פורסם: 25 מאי 2006, 23:38 |
|
|
 |
|
|
נושא ההודעה: |
אהוד , תודה על הדיון, אבקש להפריד בין המידע לידע שהוא יותר |
 |
|
אהוד , תודה על הדיון , אבקש להפריד בין המידע לידע שהוא יותר חדש מתחילת האינטרנט
כפי שאתה יודע , השימוש באינטרנט החל בשנות ה-60 כפרויקט במשרד ההגנה האמריקאי כרשת תקשורת בין חוקרים ואני מכיר אותה מזמן ממקום עבודתי בטכניון , עוד לפני שיצאה מחוץ למוסדות להשכלה גבוהה בשנות ה 90 .
הידע הוא מכלול של מידע המאורגן במערכת של הקשרים שבלעדיהם הוא יהיה בעל ערך פחות. במילים אחרות, ידע הוא מכלול של מידע שהועצם באמצעות ארגון.
עכשיו אני מדבר על ניהול הידע ניהול הידע הפך להיות חשוב בעסקים ובלמידה במקביל למהפכת האינטרנט בשנות ה90. ומכאן אפשר להוסיף את הדרוש לנו לניהול הידע
[color=darkblue][b]אהוד , תודה על הדיון , אבקש להפריד בין המידע לידע שהוא יותר חדש מתחילת האינטרנט
כפי שאתה יודע , השימוש באינטרנט החל בשנות ה-60 כפרויקט במשרד ההגנה האמריקאי כרשת תקשורת בין חוקרים ואני מכיר אותה מזמן ממקום עבודתי בטכניון , עוד לפני שיצאה מחוץ למוסדות להשכלה גבוהה בשנות ה 90 .
הידע הוא מכלול של מידע המאורגן במערכת של הקשרים שבלעדיהם הוא יהיה בעל ערך פחות. במילים אחרות, ידע הוא מכלול של מידע שהועצם באמצעות ארגון.
עכשיו אני מדבר על ניהול הידע ניהול הידע הפך להיות חשוב בעסקים ובלמידה במקביל למהפכת האינטרנט בשנות ה90. ומכאן אפשר להוסיף את הדרוש לנו לניהול הידע[/b][/color]
|
|
|
 |
פורסם: 25 מאי 2006, 23:03 |
|
|
 |
|
|
נושא ההודעה: |
|
 |
|
אלברט, עידן הידע התחיל למעשה עוד עם המצאת האינטרנט והקמתם של קורסים כמו "מידענות". יש כל מיני דרכים לעבד ולשמור את החומר הכתוב. אם בבלוג ואם באתר וכמובן גם בפורום שלרוב הוא נלווה. זה תלוי איך רוצים להציג את הדברים. כעיקרון אם מחפשים אחר ידיעה מן העבר ומוצאים אותה בלי הרבה בעיות, זאת אומרת שהדברים מתנהלים כראוי. אם יש משהו שלעניות דעתי צריך בכל זאת לשפר זה שבדומה למה שקורה באתרים גדולים אחרים יהיו כתבות שיופיעו באופן עצמאי (בדומה לסרטים) ולא בפורום, ובכל כתבה כזו יהיה ציון לאיזה פורום היא שייכת ובו אפשר לפתח את הנושא הנדון בכתבה. אם תרצה אני אשמח לתאם איתך פגישה ולהסביר לך את הדברים בצורה ברורה יותר ובהזדמנות זו אם יורשה לי אתן לך כמה טיפים מדברים שלמדתי במשך השנים מתוך זה שאני מנהל אתר משלי.

אני מאחל לך שתמשיך לפתח ולהינות מפרי עמלך. רעיון שכולנו מאמצים ושמחים להיות שותפים בו. יישר כוח !!
[size=150][color=darkblue][b]אלברט, עידן הידע התחיל למעשה עוד עם המצאת האינטרנט והקמתם של קורסים כמו "מידענות". יש כל מיני דרכים לעבד ולשמור את החומר הכתוב. אם בבלוג ואם באתר וכמובן גם בפורום שלרוב הוא נלווה. זה תלוי איך רוצים להציג את הדברים. כעיקרון אם מחפשים אחר ידיעה מן העבר ומוצאים אותה בלי הרבה בעיות, זאת אומרת שהדברים מתנהלים כראוי. אם יש משהו שלעניות דעתי צריך בכל זאת לשפר זה שבדומה למה שקורה באתרים גדולים אחרים יהיו כתבות שיופיעו באופן עצמאי (בדומה לסרטים) ולא בפורום, ובכל כתבה כזו יהיה ציון לאיזה פורום היא שייכת ובו אפשר לפתח את הנושא הנדון בכתבה. אם תרצה אני אשמח לתאם איתך פגישה ולהסביר לך את הדברים בצורה ברורה יותר ובהזדמנות זו אם יורשה לי אתן לך כמה טיפים מדברים שלמדתי במשך השנים מתוך זה שאני מנהל אתר משלי.
[img]http://plus.maths.org/issue23/editorial/information.jpg[/img]
אני מאחל לך שתמשיך לפתח ולהינות מפרי עמלך. רעיון שכולנו מאמצים ושמחים להיות שותפים בו. יישר כוח !! [/b][/color][/size]
|
|
|
 |
פורסם: 25 מאי 2006, 22:42 |
|
|
 |
|
|
נושא ההודעה: |
דור עכשיו מדובר על תקופה " עידן המידע " שילמדו אות |
 |
|
דור שלום רב עכשיו מדובר על תקופה החדשה " עידן המידע " שילמדו אותה בעוד 100 שנים כפי שמלמדים אותך על " תהליך התיעוש " לידיעתך פעם אדם היה לומד מקצוע אחד , נכנס למפעל אחד ויוצא לפנסיה מאותו מפעל , מקסימום היה עובר תפקיד , מקבל דרגות או עובר קומות .
בדור שלך , דור , אתה תעבור לפחות 10 מקצועות ב 10 חברות בחיים עד הפנסיה שלך בעודכ 50 שנים . אז תכין את עצמך לעידן החדש
[size=150][color=darkblue][b]דור שלום רב עכשיו מדובר על תקופה החדשה " עידן המידע " שילמדו אותה בעוד 100 שנים כפי שמלמדים אותך על " תהליך התיעוש " לידיעתך פעם אדם היה לומד מקצוע אחד , נכנס למפעל אחד ויוצא לפנסיה מאותו מפעל , מקסימום היה עובר תפקיד , מקבל דרגות או עובר קומות .
בדור שלך , דור , אתה תעבור לפחות 10 מקצועות ב 10 חברות בחיים עד הפנסיה שלך בעודכ 50 שנים . :lol: אז תכין את עצמך לעידן החדש :!: [/b][/color][/size]
|
|
|
 |
פורסם: 25 מאי 2006, 22:29 |
|
|
 |
|
|
נושא ההודעה: |
לגבי רעיונות ,אני נמצא בתהליך גיבוש הרצאה על ניהול הידע |
 |
|
בני , אהוד וחברים יקרים , בימים האחרונים בזמן הנופש , התחלתי לגבש חומר על "עידן הידע " . דבר ראשון יש גיבוש של מספר רעיונות על הפורומים של עכונט http://www.akkonet.co.il/forums/viewtopic.php?t=3194
התחלתי להתעניין ולגבש איך הגענו לעידן שלנו , "לעידן הידע "
לאנושות הייתה התקופה החקלאית במשך כ 10,000 שנים - בעל הכוח הפיזי היה המצליח ביותר
אחרי כן התקופה התעשייתית משנת 1780 - תקופה בה בעלי המקצוע ומיומנות הצליחו בחיים
תקופת המידע משנת 1950 - במשך 170שנים בלבד , המידע לא היה מספיק זמין עד 1990 לערך ובעל מידע היה מלך
משנת 2000 יש זאת התקופה בה אנו מתבשלים גם כאן בעכונט והיא " עידן הידע / היזמות /החדשנות - רק 50 שנים בין התקופה הקודמת . התקופות הולכות ומתקצרות
לאן נגיע ? מה עושים עם ? איך ננהל את הידע הרב ? איך אנחנו מחליפים מידע וידע ? איך אנחנו צריכים להקשיב , לקדם ולשתף את הקהילה שלנו בעכו לעידן החדש ?
[color=darkblue][b]בני , אהוד וחברים יקרים , בימים האחרונים בזמן הנופש , התחלתי לגבש חומר על "עידן הידע " . דבר ראשון יש גיבוש של מספר רעיונות על הפורומים של עכונט [url]http://www.akkonet.co.il/forums/viewtopic.php?t=3194[/url]
התחלתי להתעניין ולגבש איך הגענו לעידן שלנו , "לעידן הידע "
לאנושות הייתה התקופה החקלאית במשך כ 10,000 שנים - בעל הכוח הפיזי היה המצליח ביותר
אחרי כן התקופה התעשייתית משנת 1780 - תקופה בה בעלי המקצוע ומיומנות הצליחו בחיים
תקופת המידע משנת 1950 - במשך 170שנים בלבד , המידע לא היה מספיק זמין עד 1990 לערך ובעל מידע היה מלך
משנת 2000 יש זאת התקופה בה אנו מתבשלים גם כאן בעכונט והיא " עידן הידע / היזמות /החדשנות - רק 50 שנים בין התקופה הקודמת . התקופות הולכות ומתקצרות
לאן נגיע ? מה עושים עם ? איך ננהל את הידע הרב ? איך אנחנו מחליפים מידע וידע ? איך אנחנו צריכים להקשיב , לקדם ולשתף את הקהילה שלנו בעכו לעידן החדש ? [/b][/color]
|
|
|
 |
פורסם: 25 מאי 2006, 21:30 |
|
|
 |
|
|
נושא ההודעה: |
|
 |
|
לאלברט היקר
ברוך שובך והפעם עם איזה
רעיונות חדשים תפתיע אותנו ? 
לאלברט היקר
ברוך שובך והפעם עם איזה
רעיונות חדשים תפתיע אותנו ? :lol:
|
|
|
 |
פורסם: 25 מאי 2006, 20:10 |
|
|
 |
|
|
נושא ההודעה: |
|
 |
|
אלברט, ברוך שובך !
רעיונות גאוניים לא נזנחים בקלות כלכך, תמיד יש מי שמוצא לנכון לאמץ אותם.

אני שמח ששוב כולנו יחד כאן.
[size=150][color=darkblue][b]אלברט, ברוך שובך !
רעיונות גאוניים לא נזנחים בקלות כלכך, תמיד יש מי שמוצא לנכון לאמץ אותם.
[img]http://www.quino.net/genius.gif[/img]
אני שמח ששוב כולנו יחד כאן.
[/b][/color][/size]
|
|
|
 |
פורסם: 25 מאי 2006, 19:22 |
|
|
 |
|
|
נושא ההודעה: |
תודה חברים , טוב תמיד לחזור הבייתה וכל הכבוד על העדכונים |
 |
|
שלום חברים יקרים , אני שמח על כך שעכונט , המשיך להתקדם במסלולו , הודות לכם החברים הכותבים בעכונט ובמיוחד לאילן שלקח פיקוד לניהול עכונט , לאיציק ברבי ולבני שחזר מפריז לפני שחזרתי מים המלח ובשלום . תודה לכם חברים טובים , חוזרים למסלול וממשיכים ביחד כאן כי יש לנו את המשותף לנו ואנו מעוניינים לדעת וגם לעדכן את הגולשים הרבים שקוראים את מה שאנחנו כותבים כאן
[color=darkblue][size=150][b]שלום חברים יקרים , אני שמח על כך שעכונט , המשיך להתקדם במסלולו , הודות לכם החברים הכותבים בעכונט ובמיוחד לאילן שלקח פיקוד לניהול עכונט , לאיציק ברבי ולבני שחזר מפריז לפני שחזרתי מים המלח ובשלום :lol: . תודה לכם חברים טובים , חוזרים למסלול וממשיכים ביחד כאן כי יש לנו את המשותף לנו ואנו מעוניינים לדעת וגם לעדכן את הגולשים הרבים שקוראים את מה שאנחנו כותבים כאן [/b][/size][/color]
|
|
|
 |
פורסם: 25 מאי 2006, 18:02 |
|
|
 |
|
|
נושא ההודעה: |
ותיזהר לא לטבוע בים המלח |
 |
|
ותיזהר לא לטבוע בים המלח. אפילו הדגים לא מסוגלים לשחות שם...

ותיזהר לא לטבוע בים המלח. אפילו הדגים לא מסוגלים לשחות שם...
:P
|
|
|
 |
פורסם: 23 מאי 2006, 16:52 |
|
|
 |
|
|
נושא ההודעה: |
חזור בשלום אלברט לוי |
 |
|
סע בשלום חזור בשלום עם חוויות חדשות
ביי ביי עזרא
סע בשלום חזור בשלום עם חוויות חדשות
ביי ביי עזרא
|
|
|
 |
פורסם: 23 מאי 2006, 11:21 |
|
|
 |
|
|
נושא ההודעה: |
נסיעה טובה לאלברט ...מחבריך - עדכון החזרה לבית ולחברים |
 |
|
|
|
 |
פורסם: 23 מאי 2006, 09:33 |
|
|
 |
|