חדשותספורטכלכלהחינוךתרבותחברהוידאופורום
מי אנחנומי אנחנו???כתבו לנוהודעותהודעותניחומיםניחומיםהלוחהלוחדע-עירךדע-עירךמ.ט.י.מ.ט.י.לוח שנהלוח שנה  searchחיפוש


עכשיו 28 ספטמבר 2025, 21:00




פרסם תגובה
סמל ההודעה:
אין
שם משתמש:
נושא:
גוף ההודעה:
הזן את ההודעה שלך כאן, היא אינה יכולה לכלול יותר מ 60000 תווים. 

סמיילים
:D :) :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen:
גודל גופן:
צבע גופן
אפשרויות:
BBCode פעיל
[img] פעיל
[flash] כבוי
[url] פעיל
סמיילים פעילים
כבה BBCode
כבה סמיילים
אל תהפוך קישורים ללחיצים
קוד אישור
כדי למנוע הודעות הנשלחות באופן אוטומטי המערכת דורשת ממך להזין קוד אישור. הקוד מוצג בתמונה אשר אתה אמור לראות להלן. אם אינך מצליח לקרוא את הקוד מכל סיבה שהיא צור קשר עם המנהל הראשי.
קוד אישור
קוד אישור:
הזן את הקוד בדיוק כפי שהוא מופיע. כל האותיות הן אותיות גדולות, הספרה אפס לא מופיעה.
   

תקציר הנושא - לאחר ההקפאה , אולמרט ושטרית אישרו את קו הרכבת מעכו לכרמיאל
מחבר הודעה
  נושא ההודעה:   הגב עם ציטוט
יפה מאוד שהפרויקט יוצא לבסוף לפועל

תזכורת :

כאן בפורומים נתנה ההודעה וניתן ביטוי למחאה

http://www.akkonet.co.il/forums/viewtop ... 8%EB%E1%FA

אלברט לוי כתב:
דו"ח של חברת הבקרה: הרכבת לא תעמוד ביעדי תוכנית החומש
על כן הם מציעים דחיית ביצוע קו הרכבת עכו-כרמיאל ,


.....בדוח מציעים דחייה ביצוע קו הרכבת עכו - כרמיאל ,
אך הם לא מציעים לדחות את ההשקעות במרכז הארץ ,
האם ראשי העיר עכו וכרמיאל , מודעים לכך ?
[/]



NISIM כתב:
---אלברט בוקר טוב

-----אולי בזכות הפרסום שלך כאן בעכונט ראש העיר לנקרי יעשה משהו לביטול החלטה חצופה זו של רכבת ישראל.



בני כלפון כתב:

...צריך להיות עירניים ,איכפתיים ובעלי מודעות מפותחת
ולדעת לדרוש את המגיע לעיר ולתושביה
ממשרדי הממשלה ומכל רשות אחרת
רק אזרחים איכפתיים ובעלי רצון ומוטיבציה לשינוי
יכולים לשנות מציאות חיים ואסור להרים ידיים ולוותר.

המציאות היא לא ביד הגורל ,היא בידינו
חשוב לגלות עירנות איכפתיות להתריע בפני סכנות
להתפתחות העיר,בהווה ובעתיד

וצריך גם לפעול כל אחד לפי יכולתו
לשינוי מציאות לא רצויה, וזה בידינו

ולדוגמא בכתבה זו בנושא מגמת רשות הרכבת,
לוותר בשלב זה על תוואי הרכבת עכו-כרמיאל
אפשר וחייב להעביר מחאה והתרעה לכל הגורמים
הרלוונטיים והאינטרסנטיים בעיניין

לרשות הרכבות למשרד התחבורה לחברי כנסת וכו' וליצור לובי לעיניין

בכוחו של כל אחד מאיתנו להעביר מייל לכל אחד מרשויות אלה
להתריע /למחות/לנמק ולנסות לשנות קבלת החלטות
זו לא גזירה משמיים - לחץ ציבורי בנוסף לפעולה
משותפת של ראשי הערים עכו וכרמיאל
יכולים לדעתי לשנות מגמות וסדר עדיפות בעיניין
ולהמשיך בפיתוח פרויקט קו עכו-כרמיאל
כפרויקט לאומי לקידום הגליל

לקידום העיניין חשוב לדעתי שיגיעו עוד הרבה פניות
של תושבים איכפתיים וכך יוכל להווצר לחץ ציבורי


ולא אתפלא, ואני מאמין שהלחץ הציבורי עזר
לקובעי המדיניות לקיים ולתקצב לבסוף את הפרויקט
הודעה פורסם: 07 אפריל 2006, 14:50
  נושא ההודעה:  לאחר ההקפאה , אולמרט ושטרית אישרו את קו הרכבת מעכו לכרמיאל  הגב עם ציטוט
לאחר ההקפאה , אולמרט ושטרית אישרו את קו הרכבת מעכו לכרמיאל

אולמרט ושטרית אישרו את הגדלת תקציב הפיתוח של רכבת ישראל ל-25.9 מיליארד ש'

מאת שרון קדמי הארץ

עם זאת, תקצוב פרויקט המסילה הרביעית באיילון ייקבע רק ב-2008

ממלא מקום ראש הממשלה ושר האוצר אהוד אולמרט ושר התחבורה מאיר שטרית אישרו אתמול רשמית את תקציב הפיתוח של רכבת ישראל ל-2011-2006 על סך 25.9 מיליארד שקל, כפי שהוצגה על ידי הממונה על התקציבים קובי הבר. מדובר בעדכון בסך 20 מיליארד שקל לתוכנית המקורית לשנים 2008-2003, מתוכה 13.5 מיליארד שקל יגיעו מתקציב המדינה ו-6.5 מיליארד ממקורות גיוס הון של חברת הרכבת, שהחזרם ימומן מתקציב המדינה.

התקציב שאושר כולל תוספת לציוד נייד בסך 2.2 מיליארד שקל, 500 מיליון שקל למימון הפרדות מפלסיות, 400 מיליון שקל לתכנון המסילה הרביעית באיילון והמסילה המזרחית המקבילה לכביש חוצה ישראל, 300 מיליון שקל להקמת מתחם תחזוקה לציוד נייד חשמלי ו-300 מיליון שקל לקידום זמינות קו הרכבת לאילת. ביצוע פרויקט קו עכו-כרמיאל בהיקף של 1.5 מיליארד שקל יוקפא.

לדברי הבר, אפשרויות הגיוס העצמאיות העומדות בפני חברת הרכבת אינן כדאיות מאחר שהן יקרות באופן משמעותי. "אי לכך הוחלט על העמדת תקציב מדינה במקום גיוס הון על ידי חברת הרכבת, שהחזרו ממילא היה ממומן מתקציב המדינה", הוסיף הבר.

לוחות הזמנים לסיום הפרויקט נדחו לסוף 2011. הבר הוסיף כי "המקורות למימון התוספות ולהחלפת גיוס ההון החיצוני בתקציב מדינה הם הארכת משך הפרויקט גם לשנים 8.9) 2011-2009 מיליארד שקל) ומקורות שמתפנים מתוך קרן המע"מ, שבהסכם המקורי נקבע כי השימוש בה יסוכם בהמשך".

לגבי המסילה הרביעית באיילון קבע אולמרט שהממשלה תתקצב את תכנון הפרויקט, אך הוחלט כי התקצוב ייעשה רק לאחר שתהיה הסכמה על מועד הביצוע הנדרש ועל עלות הפרויקט. עוד סוכם כי ב-2007, בתום שלב התכנון הסטטוטורי, תבחן הממשלה את העניין לאור תוצאות התכנון, קצב ההתקדמות של תוכנית פיתוח רשת הרכבות והעלות המעודכנת, ותחליט על תקצוב בהתאם. בתום התכנון, בסוף 2007 או בתחילת 2008, תוכל הממשלה לתקצב את הביצוע בהתאם למועד הנדרש לסיום הפרויקט וסדרי עדיפויותיה.

אולמרט הוסיף כי ההסכם עם הרכבת יהיה על פי התוכנית שאושרה, וכל סוגיית ביצוע המסילה הרביעית תידון בממשלה בתום התכנון ולא תהווה חלק מההסכם של הממשלה עם הרכבת.


מאת שרון קדמי הארץ
הודעה פורסם: 07 אפריל 2006, 12:45


cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt.
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.