מחבר |
הודעה |
|
|
נושא ההודעה: |
והאלמנט על חשבוננו |
 |
|
עזרא היקר
ליבי ליבי אתך כל מילה בול
רציתי להגיב ואז ראיתי
יישר כח
עזרא היקר
ליבי ליבי אתך כל מילה בול
רציתי להגיב ואז ראיתי
יישר כח
|
|
|
 |
פורסם: 18 דצמבר 2005, 13:04 |
|
|
 |
|
|
נושא ההודעה: |
חברים יקרים , נא לא לפסול את הרעיון. |
 |
|
חברי היקרים לפורום ! נא לא לפסול את הרעיון על הסף . בכל ארגון המכבד את עצמו מקיימים סדנאות והשתלמויות בנושא שיפור השירות בפרט והן בתחום משאבי האנוש השונים בכלל. כמנהל במפעל הייטק מתקדם באזורנו סדנאות מסוג זה הם "לחם חוקינו" ואני רוצה לאמר לאלה המסתייגים מכך שזה באמת עוזר. במידה ועובדי העיריה יפנימו עשרה אחוז ממה שילמדו אותם , זה עשוי בסופו של דבר להשתלם לתושבים. זה תהליך ארוך של לימוד והפנמה כאשר "ללידר " למנהיג המוביל יש תפקיד ראשי בהטמעת הנושא לעובדיו . במידה והוא בעצמו יפנים את הנושא ויראה דוגמא אישית בנושא , אין ספק ששאר העובדים יישרו קו איתו. (ראו עובדי עיריית נהריה בתקופתו הקודמת של ראש העיר ז'קי סבג )
[b]חברי היקרים לפורום ! נא לא לפסול את הרעיון על הסף . בכל ארגון המכבד את עצמו מקיימים סדנאות והשתלמויות בנושא שיפור השירות בפרט והן בתחום משאבי האנוש השונים בכלל. כמנהל במפעל הייטק מתקדם באזורנו סדנאות מסוג זה הם "לחם חוקינו" ואני רוצה לאמר לאלה המסתייגים מכך שזה באמת עוזר. במידה ועובדי העיריה יפנימו עשרה אחוז ממה שילמדו אותם , זה עשוי בסופו של דבר להשתלם לתושבים. זה תהליך ארוך של לימוד והפנמה כאשר "ללידר " למנהיג המוביל יש תפקיד ראשי בהטמעת הנושא לעובדיו . במידה והוא בעצמו יפנים את הנושא ויראה דוגמא אישית בנושא , אין ספק ששאר העובדים יישרו קו איתו. (ראו עובדי עיריית נהריה בתקופתו הקודמת של ראש העיר ז'קי סבג )[/b]
|
|
|
 |
פורסם: 17 דצמבר 2005, 10:50 |
|
|
 |
|
|
נושא ההודעה: |
האם גם נבחרי הציבור ישתתפו בקורס? |
 |
|
האם גם נבחרי הציבור ישתתפו בקורס וישפרו הליכותיהם?
למשל זאב נוימן?
או ישראל בן עזרא?

האם גם נבחרי הציבור ישתתפו בקורס וישפרו הליכותיהם?
למשל זאב נוימן?
או ישראל בן עזרא?
:lol:
|
|
|
 |
פורסם: 15 דצמבר 2005, 12:56 |
|
|
 |
|
|
נושא ההודעה: |
כן מאמין |
 |
|
--יישר כח לראש העיר
אין ספק שההשתלמות של עובדי העיריה תשפר את השרות כלפי התושבים.
עוצמת השיפור ,תלויה במנהיג . אם "ישדר" במילים ובמעשים שהשרות לאזרח בראש מעייניו ,יחלחל הרעיון אל כל העובדים ואנו תושבי עכו נצא נשכרים.
--[size=150][color=blue]יישר כח לראש העיר
אין ספק שההשתלמות של עובדי העיריה תשפר את השרות כלפי התושבים.
עוצמת השיפור ,תלויה במנהיג . אם "ישדר" במילים ובמעשים שהשרות לאזרח בראש מעייניו ,יחלחל הרעיון אל כל העובדים ואנו תושבי עכו נצא נשכרים[/color][/size].
|
|
|
 |
פורסם: 15 דצמבר 2005, 08:39 |
|
|
 |
|
|
נושא ההודעה: |
השירות המחויך |
 |
|
לילה טוב
אפילו בחלומות הכי ורודים שלי איני מצליח לדמיין ששם בעיריה יחיכו לתושבים.
נותני השירות בדרכי כלל מרגישים כמורמים מעם ובפרט בעירית עכו .
הצחיקו אותי . בעכוווווווו?????????
תגידו אתם חושבים שזה יצליח ? הרי כבר היתה שיחת מוטיבציה לעובדים ומה מאז כלום הם אותו הדבר כאילו התושבים חייבים להם .
דיברתי עם מספר עובדים פשוטים שהיו בכנס שאירגן ראש העיר ונאמר כל פעם בניב אחר אבל אני אאחד את מה שאמרו . הכל בבל"ט ושטויות .מחייכים ונותנים יחס של מקבל כבוד רק למי שמוכר יעני לא נעים הרי הוא שכן שלי או דוגמאות מסוג זה.
יפה שראש העיר חולם אבל יותר מפריע לי החיוך שלו שהוא עדיין יחד עם ליגיון הזרים שלו לא רכשו בית בעכו. והוא באמת צוחק כל הדרך לבנק........
די לתמימות שהרי מי שיושב שם שנים רבות אין טיפ טיפה של סיכויים שהלך הרוח יומר ויוחלף בחיוך מה שלא עשו שנים רבות כל כך.
לתת צ'אנס ??????? לא יודע אולי רק במעמד של ההישתלמות נראה אדיבות וחיוכים אבל לאחר מיכו עולם כמינהגו נוהג.
שם למעלה יש איש שחיוך זה בכלל לא בלקסיקון שלו נשאלת השאלה איזו הישתלמות הוא צריך לעבור על מנת לחייך .
ואני יודע יפה מאוד שכולם פה בפורום יודעים למי אני מיתכוון.הוא ראש העיר האמיתי נראה אותכם מוציאים ממנו חיוך ואדיבות.
ושוב לילה טוב עזרא הקצת כועס על עצם הרעיון בכלל.(חבל על הכסף של המורים כי עם הזמן במילא לא סופרים אותו)
לילה טוב
אפילו בחלומות הכי ורודים שלי איני מצליח לדמיין ששם בעיריה יחיכו לתושבים.
נותני השירות בדרכי כלל מרגישים כמורמים מעם ובפרט בעירית עכו .
הצחיקו אותי . בעכוווווווו?????????
תגידו אתם חושבים שזה יצליח ? הרי כבר היתה שיחת מוטיבציה לעובדים ומה מאז כלום הם אותו הדבר כאילו התושבים חייבים להם .
דיברתי עם מספר עובדים פשוטים שהיו בכנס שאירגן ראש העיר ונאמר כל פעם בניב אחר אבל אני אאחד את מה שאמרו . הכל בבל"ט ושטויות .מחייכים ונותנים יחס של מקבל כבוד רק למי שמוכר יעני לא נעים הרי הוא שכן שלי או דוגמאות מסוג זה.
יפה שראש העיר חולם אבל יותר מפריע לי החיוך שלו שהוא עדיין יחד עם ליגיון הזרים שלו לא רכשו בית בעכו. והוא באמת צוחק כל הדרך לבנק........
די לתמימות שהרי מי שיושב שם שנים רבות אין טיפ טיפה של סיכויים שהלך הרוח יומר ויוחלף בחיוך מה שלא עשו שנים רבות כל כך.
לתת צ'אנס ??????? לא יודע אולי רק במעמד של ההישתלמות נראה אדיבות וחיוכים אבל לאחר מיכו עולם כמינהגו נוהג.
שם למעלה יש איש שחיוך זה בכלל לא בלקסיקון שלו נשאלת השאלה איזו הישתלמות הוא צריך לעבור על מנת לחייך .
ואני יודע יפה מאוד שכולם פה בפורום יודעים למי אני מיתכוון.הוא ראש העיר האמיתי נראה אותכם מוציאים ממנו חיוך ואדיבות.
ושוב לילה טוב עזרא הקצת כועס על עצם הרעיון בכלל.(חבל על הכסף של המורים כי עם הזמן במילא לא סופרים אותו)
|
|
|
 |
פורסם: 15 דצמבר 2005, 00:24 |
|
|
 |
|
|
נושא ההודעה: |
פיתוח ארגוני בעיריית עכו |
 |
|
פיתוח ארגוני בעיריית עכו
עיריית עכו החלה בשלב נוסף בתהליך הפיתוח הארגוני. במסגרת שלב זה עוברים העובדים סדנאות שירות שמטרתן לפתח שירות איכותי, אפקטיבי ויעיל לתושבי העיר. הסדנאות נועדו לתת כלים ולאפשר פיתוח של תרבות ארגונית יעילה ואיכותית. הסדנאות נערכות במרכז פסגה ובבית יד לבנים לסירוגין. ראש העיר ביקר באחת הסדנאות ואמר: "כל ארגון ציבורי שרוצה לשרוד חייב להוכיח את עצמו כארגון נותן שירות. אני מקווה כי אנו נאמץ במשך הסדנאות תרבות של שירות אחר, שירות עם חיוך. אני בטוח כי שיפור השירות באופן מתמיד הוא הכרחי והוא יטיב בראש ובראשונה עם התושבים, שהם לקוחות הארגון שלנו, ובודאי עם העובדים שיחושו סיפוק גדול יותר בעבודתם". ראש העיר איחל הצלחה לדיטי בוכנר, שמנחה את הסדנאות, והביע תקווה שהעובדים ישתפו פעולה וישכילו להתייחס לסדנאות כאל הזדמנות להציג את תפיסתם ועמדתם כלפי המערכת ולהאיר על הדרכים בהן ניתן לשפר את השירות לתושב.
[color=darkblue][b]פיתוח ארגוני בעיריית עכו
עיריית עכו החלה בשלב נוסף בתהליך הפיתוח הארגוני. במסגרת שלב זה עוברים העובדים סדנאות שירות שמטרתן לפתח שירות איכותי, אפקטיבי ויעיל לתושבי העיר. הסדנאות נועדו לתת כלים ולאפשר פיתוח של תרבות ארגונית יעילה ואיכותית. הסדנאות נערכות במרכז פסגה ובבית יד לבנים לסירוגין. ראש העיר ביקר באחת הסדנאות ואמר: "כל ארגון ציבורי שרוצה לשרוד חייב להוכיח את עצמו כארגון נותן שירות. אני מקווה כי אנו נאמץ במשך הסדנאות תרבות של שירות אחר, שירות עם חיוך. אני בטוח כי שיפור השירות באופן מתמיד הוא הכרחי והוא יטיב בראש ובראשונה עם התושבים, שהם לקוחות הארגון שלנו, ובודאי עם העובדים שיחושו סיפוק גדול יותר בעבודתם". ראש העיר איחל הצלחה לדיטי בוכנר, שמנחה את הסדנאות, והביע תקווה שהעובדים ישתפו פעולה וישכילו להתייחס לסדנאות כאל הזדמנות להציג את תפיסתם ועמדתם כלפי המערכת ולהאיר על הדרכים בהן ניתן לשפר את השירות לתושב. [/b][/color]
|
|
|
 |
פורסם: 14 דצמבר 2005, 11:40 |
|
|
 |