תקציר הנושא - עדכון - מה יהיה עם קו הפלגה התיירותי חיפה-עכו
מחבר
הודעה
אלברט לוי
נושא ההודעה:
Re: עדכון - מה יהיה עם קו הפלגה התיירותי חיפה-עכו
עקב הביקוש הגדול נענתה חברת חורי בע"מ, מפעילת קו השיט החדש בין חיפה לעכו, והוסיפה זמני הפלגות. קו השיט זוכה להצלחה חסרת תקדים!!
להלן זמני ההפלגות החדשים: 09:30 – עכו 11:00 – חיפה 12:30 – עכו 14:00 – חיפה 15:30 – עכו 17:00 – חיפה 18:30 – עכו 20:00 – חיפה
זו הפעם הראשונה בה מופעל קו שייט סדיר בין עכו לחיפה ההפלגה אורכת כ-45 דקות. קיבולת הספינה היא עד 200 אנשים בהפלגה. מחיר כרטיס לכיוון אחד הוא 30 ₪. הלוך ושוב: 55 ₪. הספינה תשוט ברציפות לאורך קו החוף, ותחלוף על פני נופי הכרמל והעיר התחתית בחיפה, עד לעגינה בנמל הדייגים הציורי והאותנטי במרינה של עכו. מחיפה: יציאה מנמל חיפה, רציף 5 בצמוד לתחנת רכבת מרכז השמונה בחיפה.
[b]עקב הביקוש הגדול נענתה חברת חורי בע"מ, מפעילת קו השיט החדש בין חיפה לעכו, והוסיפה זמני הפלגות. קו השיט זוכה להצלחה חסרת תקדים!!
להלן זמני ההפלגות החדשים: 09:30 – עכו 11:00 – חיפה 12:30 – עכו 14:00 – חיפה 15:30 – עכו 17:00 – חיפה 18:30 – עכו 20:00 – חיפה
זו הפעם הראשונה בה מופעל קו שייט סדיר בין עכו לחיפה ההפלגה אורכת כ-45 דקות. קיבולת הספינה היא עד 200 אנשים בהפלגה. מחיר כרטיס לכיוון אחד הוא 30 ₪. הלוך ושוב: 55 ₪. הספינה תשוט ברציפות לאורך קו החוף, ותחלוף על פני נופי הכרמל והעיר התחתית בחיפה, עד לעגינה בנמל הדייגים הציורי והאותנטי במרינה של עכו. מחיפה: יציאה מנמל חיפה, רציף 5 בצמוד לתחנת רכבת מרכז השמונה בחיפה.[/b]
הקברניט מלכת עכו ,אדוארד חורי , בן למשפחה עכואית ותיקה שבבעלותו שלוש ספינות, אמר לכתב משה גלעד , כי קו השיט החדש הוא לדעתו יותר אטרקציה מהנה למשפחות מאשר קו תעבורה ממשי.
אדוארד חורי דווקא צופה שהישראלים יתלהבו מן הקו החדש, שמאפשר לצאת לטיול משפחתי, ומציין שעבור מאמינים בהאים זה להיט כבר זמן רב, מאחר שההפלגה מאפשרת להם לעבור מן המקדש בחיפה לגנים הבהאים בעכו. גם חורי נשמע בשיחה עמו כמי שאינו מבין בדיוק על מה המהומה. המפרץ תמיד היה שם והספינה "מלכת עכו" היא הרי בת 18 שנים. גם בעבר שט אתה מעכו לחיפה ובחזרה, אם כי לא כקו סדיר. בחורף, הוא מסביר, השיט קשה יותר, אבל התנאים במפרץ חיפה טובים בסך הכול ואפשר להפליג במשך רוב ימות השנה. בשנה הבאה, הוא אומר באופטימיות, ירכוש ספינה חדשה, באותו גודל, ואז יעשה חיים משוגעים.
[b]הקברניט מלכת עכו ,אדוארד חורי , בן למשפחה עכואית ותיקה שבבעלותו שלוש ספינות, אמר לכתב משה גלעד , כי קו השיט החדש הוא לדעתו יותר אטרקציה מהנה למשפחות מאשר קו תעבורה ממשי.
אדוארד חורי דווקא צופה שהישראלים יתלהבו מן הקו החדש, שמאפשר לצאת לטיול משפחתי, ומציין שעבור מאמינים בהאים זה להיט כבר זמן רב, מאחר שההפלגה מאפשרת להם לעבור מן המקדש בחיפה לגנים הבהאים בעכו. גם חורי נשמע בשיחה עמו כמי שאינו מבין בדיוק על מה המהומה. המפרץ תמיד היה שם והספינה "מלכת עכו" היא הרי בת 18 שנים. גם בעבר שט אתה מעכו לחיפה ובחזרה, אם כי לא כקו סדיר. בחורף, הוא מסביר, השיט קשה יותר, אבל התנאים במפרץ חיפה טובים בסך הכול ואפשר להפליג במשך רוב ימות השנה. בשנה הבאה, הוא אומר באופטימיות, ירכוש ספינה חדשה, באותו גודל, ואז יעשה חיים משוגעים.[/b]
יונה יהב , ראש העיר חיפה : "הרעיון שמטיילים עושים טיולי כוכב שיוצאים מנקודה אחת לכמה נקודות הוא לא חדש, אבל באמצעות קו השיט הוא יכול לחשוף לעוד רבים את היופי של האזור הזה. בונים כרגע 41 מלונות בחיפה, ואנחנו עושים את זה כדי להגיע לעיר עם 7,000 חדרי מלון. חשוב שהקו הזה יצליח ויהיה לו קהל, ואנחנו מבטיחים חוויה משני הצדדים - גם בחיפה וגם בעכו אצל לנקרי, בצד השני".
שמעון לנקרי , ראש העיר עכו : "רק בעשור האחרון התחלפו כאן שמונה שרים שונים במשרד התיירות, ואני לא יודע איך משרד ממשלתי יכול להתנהל כך. אני תולה הרבה תקוות ביריב לוין, ורואה שהוא פועל לטווח הארוך". לדבריו, בשנתיים האחרונות עוברת עכו מהפכה תיירותית, כשמלונות וצימרים רבים הולכים ונבנים בתחומי העיר העתיקה, שמקבלת פנים חדשות. "עכו היא היפהפייה הנרדמת שהתעוררה, וכעת היא נחשפת במורשת שלה, בסיפורים שלה ובחיבור שלה בין יהודים לערבים. היא מוכיחה לכולם איך אפשר לעשות ביחד, ויש בה אינספור מיזמים".
בשיט החגיגי היום, עמד מאחורי ההגה בספינה שר התיירות, יריב לוין : "מדובר בפרויקט מורכב וראשון מסוגו בארץ, שנקבע על ידי כיעד מרכזי בפיתוח תשתיות התיירות בצפון, לאחר ששנים רבות דיברו עליו מבלי שמומש. קו השיט הסדיר יהווה אטרקציה תיירותית במחיר אחיד וקבוע, ויסייע מאוד בקידום התיירות לחיפה ולעכו".
לוין הוסיף כי "ענף התיירות הוא החמצה ענקית שהגיעה הזמן שמדינת ישראל תתקן אותה. אחרי שנה שהסבירו לי למה 'אי אפשר', אנחנו חונכים כאן לא רק קו של שיט אלא את כל המערכת שתקלוט את הנוסעים, מערכת יפה ומסודרת, שתיתן חוויה שלמה לתייר. זו הפעם הראשונה שאנחנו מנגישים את קו הנמל לתושבי העיר ולתיירים המגיעים לכאן".
[b]קו הפלגה התיירותי חיפה-עכו
יונה יהב , ראש העיר חיפה : "הרעיון שמטיילים עושים טיולי כוכב שיוצאים מנקודה אחת לכמה נקודות הוא לא חדש, אבל באמצעות קו השיט הוא יכול לחשוף לעוד רבים את היופי של האזור הזה. בונים כרגע 41 מלונות בחיפה, ואנחנו עושים את זה כדי להגיע לעיר עם 7,000 חדרי מלון. חשוב שהקו הזה יצליח ויהיה לו קהל, ואנחנו מבטיחים חוויה משני הצדדים - גם בחיפה וגם בעכו אצל לנקרי, בצד השני".
שמעון לנקרי , ראש העיר עכו : "רק בעשור האחרון התחלפו כאן שמונה שרים שונים במשרד התיירות, ואני לא יודע איך משרד ממשלתי יכול להתנהל כך. אני תולה הרבה תקוות ביריב לוין, ורואה שהוא פועל לטווח הארוך". לדבריו, בשנתיים האחרונות עוברת עכו מהפכה תיירותית, כשמלונות וצימרים רבים הולכים ונבנים בתחומי העיר העתיקה, שמקבלת פנים חדשות. "עכו היא היפהפייה הנרדמת שהתעוררה, וכעת היא נחשפת במורשת שלה, בסיפורים שלה ובחיבור שלה בין יהודים לערבים. היא מוכיחה לכולם איך אפשר לעשות ביחד, ויש בה אינספור מיזמים".
בשיט החגיגי היום, עמד מאחורי ההגה בספינה שר התיירות, יריב לוין : "מדובר בפרויקט מורכב וראשון מסוגו בארץ, שנקבע על ידי כיעד מרכזי בפיתוח תשתיות התיירות בצפון, לאחר ששנים רבות דיברו עליו מבלי שמומש. קו השיט הסדיר יהווה אטרקציה תיירותית במחיר אחיד וקבוע, ויסייע מאוד בקידום התיירות לחיפה ולעכו".
לוין הוסיף כי "ענף התיירות הוא החמצה ענקית שהגיעה הזמן שמדינת ישראל תתקן אותה. אחרי שנה שהסבירו לי למה 'אי אפשר', אנחנו חונכים כאן לא רק קו של שיט אלא את כל המערכת שתקלוט את הנוסעים, מערכת יפה ומסודרת, שתיתן חוויה שלמה לתייר. זו הפעם הראשונה שאנחנו מנגישים את קו הנמל לתושבי העיר ולתיירים המגיעים לכאן". [/b]
פורסם: 11 אוקטובר 2016, 10:17
אלברט לוי
נושא ההודעה:
Re: עדכון - מה יהיה עם קו הפלגה התיירותי חיפה-עכו
טקס חנוכת קו שייט חיפה-עכו והבוסתן בעכו .
היום התקיים טקס חנוכת קו שייט חיפה-עכו-חיפה ואחרי כן פתיחת הבוסתן בגני הפסטיבל בעכו . קו השייט המחבר בן הערים חיפה ועכו הושק בהשתתפות שר התיירות ח"כ יריב לוין, מנכ"ל משרד התיירות מר אמיר הלוי, מנכ"ל החברה לפיתוח העיר העתיקה דודו הררי , ראש העיר חיפה יונה יהב וראש העיר עכו שמעון לנקרי. הייתה הפלגת הבכורה מנמל חיפה הגיעה לנמל עכו . האורחים שהגיעו בשיט מחיפה , הגיעו לחנוכת "הבוסתן בעכו "והתקיים טקס במקום . הבוסתן הוא שיחזור גן עצי פרי עות'מני שהיה חלק מארמון הפאשה אל-ג'זאר ויתקיימו בו אירועים . לשידור : http://www.akkonet.co.il/news_files/fac ... -2016.html
[b]טקס חנוכת קו שייט חיפה-עכו והבוסתן בעכו .
היום התקיים טקס חנוכת קו שייט חיפה-עכו-חיפה ואחרי כן פתיחת הבוסתן בגני הפסטיבל בעכו . קו השייט המחבר בן הערים חיפה ועכו הושק בהשתתפות שר התיירות ח"כ יריב לוין, מנכ"ל משרד התיירות מר אמיר הלוי, מנכ"ל החברה לפיתוח העיר העתיקה דודו הררי , ראש העיר חיפה יונה יהב וראש העיר עכו שמעון לנקרי. הייתה הפלגת הבכורה מנמל חיפה הגיעה לנמל עכו . האורחים שהגיעו בשיט מחיפה , הגיעו לחנוכת "הבוסתן בעכו "והתקיים טקס במקום . הבוסתן הוא שיחזור גן עצי פרי עות'מני שהיה חלק מארמון הפאשה אל-ג'זאר ויתקיימו בו אירועים .[/b] לשידור : http://www.akkonet.co.il/news_files/facebook-shayt-haifa-akko-10-10-2016.html
משרד התיירות משיק לתקופת הרצה קו שייט המחבר בן הערים חיפה ועכו. הקו יושק בשבוע הבא בהשתתפות שר התיירות ח"כ יריב לוין, מנכ"ל משרד התיירות מר אמיר הלוי, ראש העיר חיפה מר יונה יהב וראש העיר עכו מר שמעון לנקרי. תתקיים הפלגת בכורה מנמל חיפה לנמל עכו , עגינה וחנוכת הרציף בעכו, בהשתתפות השר לוין, ראש העיר עכו שמעון לנקרי ונכבדי העיר .
[b]חנוכת קו שייט חיפה-עכו-חיפה בשבוע הבה
משרד התיירות משיק לתקופת הרצה קו שייט המחבר בן הערים חיפה ועכו. הקו יושק בשבוע הבא בהשתתפות שר התיירות ח"כ יריב לוין, מנכ"ל משרד התיירות מר אמיר הלוי, ראש העיר חיפה מר יונה יהב וראש העיר עכו מר שמעון לנקרי. תתקיים הפלגת בכורה מנמל חיפה לנמל עכו , עגינה וחנוכת הרציף בעכו, בהשתתפות השר לוין, ראש העיר עכו שמעון לנקרי ונכבדי העיר .[/b]
פורסם: 07 אוקטובר 2016, 00:25
אלברט לוי
נושא ההודעה:
Re: עדכון - מה יהיה עם קו הפלגה התיירותי חיפה-עכו
רציף עגינה בעכו לקו שיוט עכו-חיפה עבר את המבחן . חבל שלא מרחיבים את המרינה ( פרטים בהמשך )
הסתיימה הבנייה של רציף עגינה במרינה בעכו, עבור ספינות תיירות - קו שיוט סדיר בין עכו לחיפה . על-פי התוכנית, אמורים להתקיים כשתי הפלגות ביום מכל כיוון בעלות של עשרות שקלים בודדים לאדם. זמן הפלגה אורך כחצי שעה וקיבולת הנוסעים בכל ספינה יכולה להגיע עד לכ-220 מקומות. מדובר בפרויקט שמעורבים מספר גורמים , משרד התיירות באמצעות החברה לפיתוח עכו העתיקה , משרד התחבורה וראשי עיריות חיפה ועכו , שמעון לנקרי ויונה יהב . שר התיירות אמור לפתוח את קו השיוט מחיפה לעכו בקרוב ,מרציף עגינה בחיפה ליד ספנות מנו ליד רכבת מרכז . הרציף בחיפה עדיין בבניה ועכו הרציף עבר את המבחן . כדאי להציג לשר התיירות את האפשרות להרחיב של המרינה בעכו , לבנות רציף כפי שתוכנן לפני שנים רבות והתקציב של הרחבת הפליגה להרחבת מרינה אחרת באזור מדינת תל אביב . 36 שנים שלא הרחיבו את המרינה מאז שאיש ים ושייט דגול זאב פריד ז"ל , סיים את את בניית המרינה ותכנן את ההמשך שנעצר וחבל . בכל יום פונים למנהלי נמל עכו , ספינות גדולות מהארץ ומחו"ל ומבקשות להגיע ולעגון במרינה בעכו ואין מקום או אין מספיק עומק לספינה הגדולה שלהם . חבל שלא מעמיקים את המרינה וזה מאוד קל בעכו כי זה רק חול . חבל לא להציג לשר התיירות שיגיע לנמל עכו , את המצב של ההקפאה של עשרות שנים ולהתרכז רק בחגיגת רציף לספינת תיירות בין עכו לחיפה . חיפה ועכו מושכות אליהן מאות אלפי תיירים בשנה, שמשאירים מיליוני שקלים. בשתי הערים החליטו לנצל את העובדה שמדובר בערי נמל . לשידור : https://www.facebook.com/akkonet/videos ... 067130163/
[b]רציף עגינה בעכו לקו שיוט עכו-חיפה עבר את המבחן . חבל שלא מרחיבים את המרינה ( פרטים בהמשך )
הסתיימה הבנייה של רציף עגינה במרינה בעכו, עבור ספינות תיירות - קו שיוט סדיר בין עכו לחיפה . על-פי התוכנית, אמורים להתקיים כשתי הפלגות ביום מכל כיוון בעלות של עשרות שקלים בודדים לאדם. זמן הפלגה אורך כחצי שעה וקיבולת הנוסעים בכל ספינה יכולה להגיע עד לכ-220 מקומות. מדובר בפרויקט שמעורבים מספר גורמים , משרד התיירות באמצעות החברה לפיתוח עכו העתיקה , משרד התחבורה וראשי עיריות חיפה ועכו , שמעון לנקרי ויונה יהב . שר התיירות אמור לפתוח את קו השיוט מחיפה לעכו בקרוב ,מרציף עגינה בחיפה ליד ספנות מנו ליד רכבת מרכז . הרציף בחיפה עדיין בבניה ועכו הרציף עבר את המבחן . כדאי להציג לשר התיירות את האפשרות להרחיב של המרינה בעכו , לבנות רציף כפי שתוכנן לפני שנים רבות והתקציב של הרחבת הפליגה להרחבת מרינה אחרת באזור מדינת תל אביב . 36 שנים שלא הרחיבו את המרינה מאז שאיש ים ושייט דגול זאב פריד ז"ל , סיים את את בניית המרינה ותכנן את ההמשך שנעצר וחבל . בכל יום פונים למנהלי נמל עכו , ספינות גדולות מהארץ ומחו"ל ומבקשות להגיע ולעגון במרינה בעכו ואין מקום או אין מספיק עומק לספינה הגדולה שלהם . חבל שלא מעמיקים את המרינה וזה מאוד קל בעכו כי זה רק חול . חבל לא להציג לשר התיירות שיגיע לנמל עכו , את המצב של ההקפאה של עשרות שנים ולהתרכז רק בחגיגת רציף לספינת תיירות בין עכו לחיפה . חיפה ועכו מושכות אליהן מאות אלפי תיירים בשנה, שמשאירים מיליוני שקלים. בשתי הערים החליטו לנצל את העובדה שמדובר בערי נמל .[/b] לשידור : https://www.facebook.com/akkonet/videos/1029915067130163/
פורסם: 09 ספטמבר 2016, 11:04
אלברט לוי
נושא ההודעה:
Re: עדכון - מה יהיה עם קו הפלגה התיירותי חיפה-עכו
יש רציף עגינה בעכו לקו שיוט עכו-חיפה אך אין שיוט מהרציף .
רואים מהאוויר בנמל עכו וגם מתוך נמל עכו , שהסתיימה הבנייה של רציף עגינה, עבור 2 ספינות תיירות , אך אין שייט ואין תזוזה ברציף החדש במרינה בעכו , שאמור להפעיל קו שיוט סדיר בין עכו לחיפה והנה הקיץ בעיצומו ואין שיוט וחבל .
על-פי התוכנית, אמורים להתקיים כשתי הפלגות ביום מכל כיוון בעלות של עשרות שקלים בודדים לאדם. זמן הפלגה אורך כחצי שעה וקיבולת הנוסעים בכל ספינה יכולה להגיע עד לכ-220 מקומות.
מדובר בפרויקט של כ 10 מיליון שקלים , על פי סיכום בין מספר גורמים , משרד התיירות באמצעות החברה לפיתוח עכו העתיקה , משרד התחבורה וראשי עיריות חיפה ועכו , שמעון לנקרי ויונה יהב . משרד התיירות משקיע כמיליון שקלים בשדרוג התשתיות בנמלי עכו וחיפה. העיריות תסייענה בשיווק קווי השיט ובהכללתם בכרטיס המשולב המציע סיורים באתרי התיירות בעכו ובחיפה. על-פי הערכות משרד התיירות, הקו ימשוך אליו עשרות אלפי מפליגים ויכניס כ-10 מיליון שקלים לקופת המשק. במשרד התיירות מעריכים כי קיים ביקוש רב לתיירות שיט בישראל. מבדיקה שערך המשרד עולה, כי בחישוב מספר ימי הפעילות, תדירות ההפלגות, מספר המפליגים השנתי הממוצע שיהיה על-פי אומדן על כ-60,000 אלף, ולרבות הוצאותיהם של התיירים באזור עכו והמפרץ - תעמוד ההכנסה למשק מקו זה על סכום של כ-10 מיליון שקלים. חיפה ועכו מושכות אליהן מאות אלפי תיירים בשנה, שמשאירים מיליוני שקלים. בשתי הערים החליטו לנצל את העובדה שמדובר בערי נמל הפעם רואים שיש רציף עגינה אך אין שיוט ואם לא עכשיו אז מתי . לשידור : https://www.facebook.com/akkonet/videos ... 213331349/
[b]יש רציף עגינה בעכו לקו שיוט עכו-חיפה אך אין שיוט מהרציף .
רואים מהאוויר בנמל עכו וגם מתוך נמל עכו , שהסתיימה הבנייה של רציף עגינה, עבור 2 ספינות תיירות , אך אין שייט ואין תזוזה ברציף החדש במרינה בעכו , שאמור להפעיל קו שיוט סדיר בין עכו לחיפה והנה הקיץ בעיצומו ואין שיוט וחבל .
על-פי התוכנית, אמורים להתקיים כשתי הפלגות ביום מכל כיוון בעלות של עשרות שקלים בודדים לאדם. זמן הפלגה אורך כחצי שעה וקיבולת הנוסעים בכל ספינה יכולה להגיע עד לכ-220 מקומות.
מדובר בפרויקט של כ 10 מיליון שקלים , על פי סיכום בין מספר גורמים , משרד התיירות באמצעות החברה לפיתוח עכו העתיקה , משרד התחבורה וראשי עיריות חיפה ועכו , שמעון לנקרי ויונה יהב . משרד התיירות משקיע כמיליון שקלים בשדרוג התשתיות בנמלי עכו וחיפה. העיריות תסייענה בשיווק קווי השיט ובהכללתם בכרטיס המשולב המציע סיורים באתרי התיירות בעכו ובחיפה. על-פי הערכות משרד התיירות, הקו ימשוך אליו עשרות אלפי מפליגים ויכניס כ-10 מיליון שקלים לקופת המשק. במשרד התיירות מעריכים כי קיים ביקוש רב לתיירות שיט בישראל. מבדיקה שערך המשרד עולה, כי בחישוב מספר ימי הפעילות, תדירות ההפלגות, מספר המפליגים השנתי הממוצע שיהיה על-פי אומדן על כ-60,000 אלף, ולרבות הוצאותיהם של התיירים באזור עכו והמפרץ - תעמוד ההכנסה למשק מקו זה על סכום של כ-10 מיליון שקלים. חיפה ועכו מושכות אליהן מאות אלפי תיירים בשנה, שמשאירים מיליוני שקלים. בשתי הערים החליטו לנצל את העובדה שמדובר בערי נמל הפעם רואים שיש רציף עגינה אך אין שיוט ואם לא עכשיו אז מתי .[/b] לשידור : https://www.facebook.com/akkonet/videos/967903213331349/
פורסם: 16 יוני 2016, 12:00
אלברט לוי
נושא ההודעה:
Re: עדכון - מה יהיה עם קו הפלגה התיירותי חיפה-עכו
התקדמות בבניית רציף עגינה לקו שיוט סדיר עכו-חיפה
מהאוויר רואים שממשיכים לבנות רציף עגינה, עבור 2 ספינות בגודל של ספינת התיירות מלכת עכו . במקביל בונים רציף גם בחיפה .
מהרציף החדש במרינה בעכו , יופעל קו שיוט סדיר בין עכו לחיפה. עד כה, תיירים אשר היו מעוניינים להפליג בקו, נדרשו לבצע הזמנה מיוחדת. על-פי התוכנית, יתקיימו כשתי הפלגות ביום מכל כיוון בעלות של עשרות שקלים בודדים לאדם. זמן הפלגה אורך כחצי שעה וקיבולת הנוסעים בכל ספינה יכולה להגיע עד לכ-220 מקומות. מדובר בפרויקט של כ 10 מיליון שקלים , על פי סיכום בין מספר גורמים , משרד התיירות באמצעות החברה לפיתוח עכו העתיקה , משרד התחבורה וראשי עיריות חיפה ועכו , שמעון לנקרי ויונה יהב . משרד התיירות משקיע כמיליון שקלים בשדרוג התשתיות בנמלי עכו וחיפה. העיריות תסייענה בשיווק קווי השיט ובהכללתם בכרטיס המשולב המציע סיורים באתרי התיירות בעכו ובחיפה. על-פי הערכות משרד התיירות, הקו ימשוך אליו עשרות אלפי מפליגים ויכניס כ-10 מיליון שקלים לקופת המשק. במשרד התיירות מעריכים כי קיים ביקוש רב לתיירות שיט בישראל. מבדיקה שערך המשרד עולה, כי בחישוב מספר ימי הפעילות, תדירות ההפלגות, מספר המפליגים השנתי הממוצע שיהיה על-פי אומדן על כ-60,000 אלף, ולרבות הוצאותיהם של התיירים באזור עכו והמפרץ - תעמוד ההכנסה למשק מקו זה על סכום של כ-10 מיליון שקלים. חיפה ועכו מושכות אליהן מאות אלפי תיירים בשנה, שמשאירים מיליוני שקלים. בשתי הערים החליטו לנצל את העובדה שמדובר בערי נמל הפעם רואים סימנים של עשייה וגם רואים בשידור שבמחצית ינואר המזג האוויר נעים והים שקט , עם צלילים שהיו בערב של אוצרות מוזיקליים עם גיל וחנית במוזיאון החומה בעכו
[b]התקדמות בבניית רציף עגינה לקו שיוט סדיר עכו-חיפה
מהאוויר רואים שממשיכים לבנות רציף עגינה, עבור 2 ספינות בגודל של ספינת התיירות מלכת עכו . במקביל בונים רציף גם בחיפה .
מהרציף החדש במרינה בעכו , יופעל קו שיוט סדיר בין עכו לחיפה. עד כה, תיירים אשר היו מעוניינים להפליג בקו, נדרשו לבצע הזמנה מיוחדת. על-פי התוכנית, יתקיימו כשתי הפלגות ביום מכל כיוון בעלות של עשרות שקלים בודדים לאדם. זמן הפלגה אורך כחצי שעה וקיבולת הנוסעים בכל ספינה יכולה להגיע עד לכ-220 מקומות. מדובר בפרויקט של כ 10 מיליון שקלים , על פי סיכום בין מספר גורמים , משרד התיירות באמצעות החברה לפיתוח עכו העתיקה , משרד התחבורה וראשי עיריות חיפה ועכו , שמעון לנקרי ויונה יהב . משרד התיירות משקיע כמיליון שקלים בשדרוג התשתיות בנמלי עכו וחיפה. העיריות תסייענה בשיווק קווי השיט ובהכללתם בכרטיס המשולב המציע סיורים באתרי התיירות בעכו ובחיפה. על-פי הערכות משרד התיירות, הקו ימשוך אליו עשרות אלפי מפליגים ויכניס כ-10 מיליון שקלים לקופת המשק. במשרד התיירות מעריכים כי קיים ביקוש רב לתיירות שיט בישראל. מבדיקה שערך המשרד עולה, כי בחישוב מספר ימי הפעילות, תדירות ההפלגות, מספר המפליגים השנתי הממוצע שיהיה על-פי אומדן על כ-60,000 אלף, ולרבות הוצאותיהם של התיירים באזור עכו והמפרץ - תעמוד ההכנסה למשק מקו זה על סכום של כ-10 מיליון שקלים. חיפה ועכו מושכות אליהן מאות אלפי תיירים בשנה, שמשאירים מיליוני שקלים. בשתי הערים החליטו לנצל את העובדה שמדובר בערי נמל הפעם רואים סימנים של עשייה וגם רואים בשידור שבמחצית ינואר המזג האוויר נעים והים שקט , עם צלילים שהיו בערב של אוצרות מוזיקליים עם גיל וחנית במוזיאון החומה בעכו [/b]
התקדמות בבניית רציף עגינה לקו שיוט סדיר עכו-חיפה ברגע זה בזמן השקיעה רואים בתמונה שממשיכים לבנות רציף עגינה, עבור 2 ספינות בגודל של ספינת התיירות מלכת עכו . במקביל בונים רציף גם בחיפה . מהרציף החדש במרינה בעכו , יופעל קו שיוט סדיר בין עכו לחיפה. עד כה, תיירים אשר היו מעוניינים להפליג בקו, נדרשו לבצע הזמנה מיוחדת. על-פי התוכנית, יתקיימו כשתי הפלגות ביום מכל כיוון בעלות של עשרות שקלים בודדים לאדם. זמן הפלגה אורך כחצי שעה וקיבולת הנוסעים בכל ספינה יכולה להגיע עד לכ-220 מקומות. מדובר בפרויקט של כ 10 מיליון שקלים , על פי סיכום בין מספר גורמים , משרד התיירות באמצעות החברה לפיתוח עכו העתיקה , משרד התחבורה וראשי עיריות חיפה ועכו , שמעון לנקרי ויונה יהב . משרד התיירות משקיע כמיליון שקלים בשדרוג התשתיות בנמלי עכו וחיפה. העיריות תסייענה בשיווק קווי השיט ובהכללתם בכרטיס המשולב המציע סיורים באתרי התיירות בעכו ובחיפה. על-פי הערכות משרד התיירות, הקו ימשוך אליו עשרות אלפי מפליגים ויכניס כ-10 מיליון שקלים לקופת המשק. במשרד התיירות מעריכים כי קיים ביקוש רב לתיירות שיט בישראל. מבדיקה שערך המשרד עולה, כי בחישוב מספר ימי הפעילות, תדירות ההפלגות, מספר המפליגים השנתי הממוצע שיהיה על-פי אומדן על כ-60,000 אלף, ולרבות הוצאותיהם של התיירים באזור עכו והמפרץ - תעמוד ההכנסה למשק מקו זה על סכום של כ-10 מיליון שקלים. חיפה ועכו מושכות אליהן מאות אלפי תיירים בשנה, שמשאירים מיליוני שקלים. בשתי הערים החליטו לנצל את העובדה שמדובר בערי נמל הפעם רואים סימנים של עשייה וגם רואים בשידור שבמחצית ינואר המזג האוויר נעים והים שקט , עם צלילים שהיו בערב של אוצרות מוזיקליים עם גיל וחנית במוזיאון החומה בעכו
[b]התקדמות בבניית רציף עגינה לקו שיוט סדיר עכו-חיפה ברגע זה בזמן השקיעה רואים בתמונה שממשיכים לבנות רציף עגינה, עבור 2 ספינות בגודל של ספינת התיירות מלכת עכו . במקביל בונים רציף גם בחיפה . מהרציף החדש במרינה בעכו , יופעל קו שיוט סדיר בין עכו לחיפה. עד כה, תיירים אשר היו מעוניינים להפליג בקו, נדרשו לבצע הזמנה מיוחדת. על-פי התוכנית, יתקיימו כשתי הפלגות ביום מכל כיוון בעלות של עשרות שקלים בודדים לאדם. זמן הפלגה אורך כחצי שעה וקיבולת הנוסעים בכל ספינה יכולה להגיע עד לכ-220 מקומות. מדובר בפרויקט של כ 10 מיליון שקלים , על פי סיכום בין מספר גורמים , משרד התיירות באמצעות החברה לפיתוח עכו העתיקה , משרד התחבורה וראשי עיריות חיפה ועכו , שמעון לנקרי ויונה יהב . משרד התיירות משקיע כמיליון שקלים בשדרוג התשתיות בנמלי עכו וחיפה. העיריות תסייענה בשיווק קווי השיט ובהכללתם בכרטיס המשולב המציע סיורים באתרי התיירות בעכו ובחיפה. על-פי הערכות משרד התיירות, הקו ימשוך אליו עשרות אלפי מפליגים ויכניס כ-10 מיליון שקלים לקופת המשק. במשרד התיירות מעריכים כי קיים ביקוש רב לתיירות שיט בישראל. מבדיקה שערך המשרד עולה, כי בחישוב מספר ימי הפעילות, תדירות ההפלגות, מספר המפליגים השנתי הממוצע שיהיה על-פי אומדן על כ-60,000 אלף, ולרבות הוצאותיהם של התיירים באזור עכו והמפרץ - תעמוד ההכנסה למשק מקו זה על סכום של כ-10 מיליון שקלים. חיפה ועכו מושכות אליהן מאות אלפי תיירים בשנה, שמשאירים מיליוני שקלים. בשתי הערים החליטו לנצל את העובדה שמדובר בערי נמל הפעם רואים סימנים של עשייה וגם רואים בשידור שבמחצית ינואר המזג האוויר נעים והים שקט , עם צלילים שהיו בערב של אוצרות מוזיקליים עם גיל וחנית במוזיאון החומה בעכו[/b]
שידור TV : בונים במרינה בעכו , רציף עגינה לקו שיוט סדיר עכו-חיפה
ביום בהיר עם ים שקט , רואים סימנים בשטח המרינה בעכו , שהתחילו לבנות רציף עגינה, עבור 2 ספינות בגודל של ספינת התיירות מלכת עכו . במקביל בונים רציף גם בחיפה . מהרציף החדש במרינה בעכו , יופעל קו שיוט סדיר בין עכו לחיפה. עד כה, תיירים אשר היו מעוניינים להפליג בקו, נדרשו לבצע הזמנה מיוחדת. על-פי התוכנית, יתקיימו כשתי הפלגות ביום מכל כיוון בעלות של עשרות שקלים בודדים לאדם. זמן הפלגה אורך כחצי שעה וקיבולת הנוסעים בכל ספינה יכולה להגיע עד לכ-220 מקומות.
מדובר בפרויקט של כ 10 מיליון שקלים , על פי סיכום בין מספר גורמים , משרד התיירות באמצעות החברה לפיתוח עכו העתיקה , משרד התחבורה וראשי עיריות חיפה ועכו , שמעון לנקרי ויונה יהב . משרד התיירות משקיע כמיליון שקלים בשדרוג התשתיות בנמלי עכו וחיפה. העיריות תסייענה בשיווק קווי השיט ובהכללתם בכרטיס המשולב המציע סיורים באתרי התיירות בעכו ובחיפה. על-פי הערכות משרד התיירות, הקו ימשוך אליו עשרות אלפי מפליגים ויכניס כ-10 מיליון שקלים לקופת המשק.
במשרד התיירות מעריכים כי קיים ביקוש רב לתיירות שיט בישראל. מבדיקה שערך המשרד עולה, כי בחישוב מספר ימי הפעילות, תדירות ההפלגות, מספר המפליגים השנתי הממוצע שיהיה על-פי אומדן על כ-60,000 אלף, ולרבות הוצאותיהם של התיירים באזור עכו והמפרץ - תעמוד ההכנסה למשק מקו זה על סכום של כ-10 מיליון שקלים. חיפה ועכו מושכות אליהן מאות אלפי תיירים בשנה, שמשאירים מיליוני שקלים. בשתי הערים החליטו לנצל את העובדה שמדובר בערי נמל . הפעם רואים סימנים של עשייה וגם רואים בשידור שבמחצית ינואר המזג האוויר נעים והים שקט , עם צלילים שהיו בערב של אוצרות מוזיקליים עם גיל וחנית במוזיאון החומה בעכו . לשידור עכונט בפייסבוק
[b]שידור TV : בונים במרינה בעכו , רציף עגינה לקו שיוט סדיר עכו-חיפה
ביום בהיר עם ים שקט , רואים סימנים בשטח המרינה בעכו , שהתחילו לבנות רציף עגינה, עבור 2 ספינות בגודל של ספינת התיירות מלכת עכו . במקביל בונים רציף גם בחיפה . מהרציף החדש במרינה בעכו , יופעל קו שיוט סדיר בין עכו לחיפה. עד כה, תיירים אשר היו מעוניינים להפליג בקו, נדרשו לבצע הזמנה מיוחדת. על-פי התוכנית, יתקיימו כשתי הפלגות ביום מכל כיוון בעלות של עשרות שקלים בודדים לאדם. זמן הפלגה אורך כחצי שעה וקיבולת הנוסעים בכל ספינה יכולה להגיע עד לכ-220 מקומות.
מדובר בפרויקט של כ 10 מיליון שקלים , על פי סיכום בין מספר גורמים , משרד התיירות באמצעות החברה לפיתוח עכו העתיקה , משרד התחבורה וראשי עיריות חיפה ועכו , שמעון לנקרי ויונה יהב . משרד התיירות משקיע כמיליון שקלים בשדרוג התשתיות בנמלי עכו וחיפה. העיריות תסייענה בשיווק קווי השיט ובהכללתם בכרטיס המשולב המציע סיורים באתרי התיירות בעכו ובחיפה. על-פי הערכות משרד התיירות, הקו ימשוך אליו עשרות אלפי מפליגים ויכניס כ-10 מיליון שקלים לקופת המשק.
במשרד התיירות מעריכים כי קיים ביקוש רב לתיירות שיט בישראל. מבדיקה שערך המשרד עולה, כי בחישוב מספר ימי הפעילות, תדירות ההפלגות, מספר המפליגים השנתי הממוצע שיהיה על-פי אומדן על כ-60,000 אלף, ולרבות הוצאותיהם של התיירים באזור עכו והמפרץ - תעמוד ההכנסה למשק מקו זה על סכום של כ-10 מיליון שקלים. חיפה ועכו מושכות אליהן מאות אלפי תיירים בשנה, שמשאירים מיליוני שקלים. בשתי הערים החליטו לנצל את העובדה שמדובר בערי נמל . הפעם רואים סימנים של עשייה וגם רואים בשידור שבמחצית ינואר המזג האוויר נעים והים שקט , עם צלילים שהיו בערב של אוצרות מוזיקליים עם גיל וחנית במוזיאון החומה בעכו .[/b] לשידור עכונט בפייסבוק
קיים מונופול הנמלים ! הם השולטים, הם הקובעים ועל פיהם יישק דבר! בנוסף, זה מספר שנים הממשלה מנסה להקים נמל פרטי מתחרה למונופולי הנמלים אך ללא הצלחה בגלל התנגדותם העזה של מונופולי הנמלים - המכונים גם הוועדים החזקים! מדינת חלם מושחתת!
קיים מונופול הנמלים ! הם השולטים, הם הקובעים ועל פיהם יישק דבר! בנוסף, זה מספר שנים הממשלה מנסה להקים נמל פרטי מתחרה למונופולי הנמלים אך ללא הצלחה בגלל התנגדותם העזה של מונופולי הנמלים - המכונים גם הוועדים החזקים! מדינת חלם מושחתת!
פורסם: 17 מאי 2013, 12:45
אלברט לוי
נושא ההודעה:
Re: עדכון - ב 15 בחודש מרס 2013 יפתח קו הפלגה התיירותי חיפה-
אכזבה , קו השייט מעכו לחיפה לא נפתח
בתאריך 15 בחודש מרס 2013 אמור היה להיפתח קו הפלגה התיירותי חיפה-עכו , בגלל שהעיר חיפה לא הכינה מעגן מתאים בבת גלים לקו ההפלגה ולאור התנגדות נמל חיפה והתלות במנגנון הענק של רשות הנמלים , ביטוח אבטחה ועוד כל מיני סיבות , הקו מעכו לחיפה לא נפתח ולא ידוע אם יפתח וזה חבל .
[b][size=150]אכזבה , קו השייט מעכו לחיפה לא נפתח
בתאריך 15 בחודש מרס 2013 אמור היה להיפתח קו הפלגה התיירותי חיפה-עכו , בגלל שהעיר חיפה לא הכינה מעגן מתאים בבת גלים לקו ההפלגה ולאור התנגדות נמל חיפה והתלות במנגנון הענק של רשות הנמלים , ביטוח אבטחה ועוד כל מיני סיבות , הקו מעכו לחיפה לא נפתח ולא ידוע אם יפתח וזה חבל . [/size][/b]
פורסם: 15 מאי 2013, 13:31
אלברט לוי
נושא ההודעה:
Re: "פרויקט קו הפלגה תיירותי חיפה-עכו לא יצא לפועל בשל לחצי
בתאריך 15 בחודש מרס 2013 יפתח קו הפלגה התיירותי חיפה-עכו
חיפה ועכו מושכות אליהן מאות אלפי תיירים בשנה, שמשאירים כאן מיליוני שקלים. בשתי הערים החליטו לנצל את העובדה שמדובר בערי נמל ובעוד שלושה חודשים ייפתח קו השיט עכו-חיפה שצפוי למשוך אליו עשרות אלפי מפליגים. שרית אגמון על תיירות בין הגלים צילום לרום דויטש עריכה פארס וואהבה
[b]בתאריך 15 בחודש מרס 2013 יפתח קו הפלגה התיירותי חיפה-עכו
חיפה ועכו מושכות אליהן מאות אלפי תיירים בשנה, שמשאירים כאן מיליוני שקלים. בשתי הערים החליטו לנצל את העובדה שמדובר בערי נמל ובעוד שלושה חודשים ייפתח קו השיט עכו-חיפה שצפוי למשוך אליו עשרות אלפי מפליגים. שרית אגמון על תיירות בין הגלים צילום לרום דויטש עריכה פארס וואהבה[/b] [youtube]Sb7QYizuLMI[/youtube] http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Sb7QYizuLMI
פורסם: 29 דצמבר 2012, 19:26
אלברט לוי
נושא ההודעה:
Re: "פרויקט קו הפלגה תיירותי חיפה-עכו לא יצא לפועל בשל לחצי
תגובות עכונט בפיסבוק :
Daniel Rodney מה המשמעות של זה?
שמעון דרשר כמה זה יעלה ואך יגיעו למחוז חפצם מהנמל.
Rivka Razon Mandler לפני כמה חודשים דיברו על רחפת שתוביל בים בין עכו לחיפה כל כמה שעות ולפי מה שקראתי עכשיו מדובר באוניה ===================================================================== אכן בחודש יולי 2012 פורסם בפורום עכונט להלן : "מעבורת בין עכו, חיפה וקיסריה
חברת הייעוץ הבינלאומית ארנסט אנד יאנג ערכה מחקר מקיף בנושא התיירות והמליצה על הקמת מעבורת בין עכו לחיפה.
ראש העיר, שמעון לנקרי, נפגש בעניין זה עם ראש העיר חיפה, יונה יהב. במס' ישיבות מקדימות שנעשו בנידון הגיעו ראשי העיר להסכמה בדבר הצורך ביצירת נתיב תיירותי ימי. שמעון לנקרי: "מדובר על אינטרס משותף לשתי הערים התיירותיות, אשר יוכלו ליהנות מתנועה ערה של תיירים ומפיתוח ענף התיירות בכלל".
הנתיב התיירותי הימי יציע לתייר אטרקציה תיירותית נוספת וסיבה טובה להישאר בצפון. בשיחות שערכו השניים הוחלט כי תיערך פגישה נוספת בנידון על-מנת לקדם את הפרויקט.
שמעון דרשר כמה זה יעלה ואך יגיעו למחוז חפצם מהנמל.
Rivka Razon Mandler לפני כמה חודשים דיברו על רחפת שתוביל בים בין עכו לחיפה כל כמה שעות ולפי מה שקראתי עכשיו מדובר באוניה ===================================================================== אכן בחודש יולי 2012 פורסם בפורום עכונט להלן : "מעבורת בין עכו, חיפה וקיסריה
חברת הייעוץ הבינלאומית ארנסט אנד יאנג ערכה מחקר מקיף בנושא התיירות והמליצה על הקמת מעבורת בין עכו לחיפה.
ראש העיר, שמעון לנקרי, נפגש בעניין זה עם ראש העיר חיפה, יונה יהב. במס' ישיבות מקדימות שנעשו בנידון הגיעו ראשי העיר להסכמה בדבר הצורך ביצירת נתיב תיירותי ימי. שמעון לנקרי: "מדובר על אינטרס משותף לשתי הערים התיירותיות, אשר יוכלו ליהנות מתנועה ערה של תיירים ומפיתוח ענף התיירות בכלל".
הנתיב התיירותי הימי יציע לתייר אטרקציה תיירותית נוספת וסיבה טובה להישאר בצפון. בשיחות שערכו השניים הוחלט כי תיערך פגישה נוספת בנידון על-מנת לקדם את הפרויקט. [/b]